| 9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z
INDEX

- A   [1  2   3   4   5   6    7] -   

FULL SCALE RIOT

“empower”

Eulogy Recordings (CD 2016 ) 

W 2015 roku recenzowałem w Mrocznej Strefie demo FULL SCALE RIOT i wydawało mi się, że z tej kapeli, w której skład wchodzą doświadczeni muzycy, nie wyrośnie nic ponad kolejny świetny, ale dość typowy, crossoverowy zespół ‘made in the USA’. Tymczasem słychać, że przy pracy nad „empower” przyłożyli się mocno i powstał materiał energetyczny, nasycony agresją HC, ale przy tym różnorodny, nawiązujący mocno do klasycznego, amerykańskiego thrashu. Począwszy od zaczynającego się niczym te spokojniejsze numery SLAYER’a, a potem coraz bardziej żywiołowego i wzbogaconego mówioną partią niejakiej Tsariny Romanoff „Hold You To the Fire”, poprzez wściekłą przemowę Jimmy’ego Gestapo z MURPHY’S LAW w „Eighty-Two Hundred Drop” na temat legalizacji ‘zioła’ i kontynuację tego wątku w energetycznej, crossover’owej pigule „Eighty-Two Hundred”, ozdobiony niezwykłymi partiami steel guitar Bena Harpera „Game Face” i napędzający się coraz bardziej thrash’owo „Hope” z gitarową solówką Marca Rizzo (SOULFLY, MISFITS), aż po zaskakujący wściekłym rapowaniem Chrisa Riversa (syna znanego rapera Big Puna) „Freedom of Self”, da się wyczuć, że to kapela, która wie czego chce i umie to przekazać. Odstawili nieco na bok pójście śladami AGNOSTIC FRONT, SICK OF IT ALL czy CRO-MAGS i chociaż poszczególne kawałki opierają na typowych dla HC biciach, siłowym wokalu, pohukiwaniach w chórkach i prostocie, to silniejsze piętno odbiły na ich muzie wspomniany już SLAYER, M.O.D. (gdzie zresztą przez lata grali gitarzysta Tim McMurtie i basista Jeff Wood) i D.R.I. W naszym kraju praktycznie do perfekcji doprowadził to TERRORDOME i moim zdaniem obie te kapele powinny ruszyć któregoś dnia na wspólną trasę po Stanach.  
 

ocena:  8/ 10

www.facebook.com/fullscaleriot


fullscaleriot.bandcamp.com


www.eulogyrecordings.com


autor: Diovis



<<<---powrót